01 Aug
01Aug

תאילנד אוגוסט 2018 חלק ראשון- קוסמוי


המסע שלנו החל לא רע בכלל. רכבת לנתב''ג, עליה לקומה 3 והגעה לבודק הבטחוני שנדמה שהמתין רק לנו... "כן, כן, ארזנו לבד, המזוודות היו איתנו כל הזמן ואנחנו יודעים למה אתה שואל את השאלות האלה" ענינו לשאלותיו והוא בכל זאת המשיך והסביר ברצינות ובסבלנות כאילו לא אמר את הדברים האלה כבר עשרות פעמים היום "פשוט קרו כבר מיקרים בעבר ש....",
גם אצל הדיילת החיננית שקיבלה אותנו לא היה בכלל תור, ולאחר ששקלה את המזוודות שלקחנו איתנו והדביקה עליהם את הסטיקר שישלח אותן ישירות לקו סמוי, היא שאלה מאוד ברצינות אם נסכים לשדרג לביזנס (ללא עלות נוספת או דרישות מיוחדת מאיתנו)?! האמת חשבתי שזו מצלמה נסתרת. שקלתי מה לענות והחלטתי שיהיה נכון להתחיל את החופש בהתחשבות והבנה מצידנו (קארמה- אתם יודעים) והסכמתי 😉. ומאותו רגע החיוך לא ירד לנו מהפנים. ככה מתחילים חופשה!

(ועכשיו רגע אחד ברצינות, אתם בטח שואלים אייך זה באמת קורה ולמה דווקא אנחנו? כי אנחנו חברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על, הטיסה היתה אובר בוקינג, ואנחנו פשוט זכינו מן ההפקר...)

אחרי טיסה של כ 11 שעות (בביזנס!), המתנה של שלוש שעות בשדה התעופה בבנגקוק וטיסת המשך קצרה לקו סמוי. נחתנו בשדה תעופה קטנטן, הובלנו מהמטוס בטוקטוקים גדולים לבית נתיבות מיוחד ויפה, כמעיין בקתות פתוחות, והלחות כבר הורגשה ובגדול.
מונית לוקחת אותנו לבית המלון, שם ממתינים לנו חברינו הטובים שהגיעו לתאילנד שבוע לפנינו.



אמארי הוא מלון 5 כוכבים היושב על רצועת חוף שקטה ועם מיעוט תיירים באופן יחסי, בכל בוקר מול בית המלון יש שפל ודייגים רבים יוצאים לתפוס שלל, המוני סרטנים קטנים מתרוצצים על החול הרטוב ועשרות רוכלים מוכרים שלל דברים: אוכל, בגדי ים, שמלות חוף, גלגלי ים ענקיים ועוד, בכל פינה עומדות סוכות מסאג'ים, שזירת צמות ונדנדות תלויות על העצים, ומי שמעוניין בספורט ימי או רחצה בים צריך לצעוד כחצי שעה על רצועת החוף לחוף אחר, עמוס הרבה יותר, אנחנו פחות ב"קטע".

לפרטים נוספים על המלון ובדיקת זמינות לחץ כאן


  

 

 

 

 


רצועת החוף היפה והטרופיות מקבילה לרחוב צ'אוונג, הרחוב הראשי באי עליו ממוקמים השוק הגדול, מסעדות, מרכזי ספא ומסאג'ים, דוכני אוכל ופירות, דוכנים ניידים של בננה לוטי וגלידה קפואה וגם סניף למטייל (עם ארוחות כשרות למי שזה חשוב לו והמון טיולים מאורגנים באי ומחוצה לו... ).
אלא שמי שמגיע לשם צריך הכנה מראש שהוא בא לבלות עם ''עם ישראל חי''. זה מורגש בעיקר כשמסתובבים שם בערב, אין עוררין על כך שהשפה השולטת פה היא עברית, גם של המוכרים והרוכלים שלמדו להתמקח בשפת הקודש.

 הצ'אוונג מזוית אחרת  

 

 

 הרבה שעות של מסאג'ים      


בדיוק יום וחצי לקח לנו להבין שחוץ מהתפאורה אנחנו די מרגישים באילת ושחייבים לעשות גם פה את מה שסגרנו מראש להמשך הטיול, וקבענו שלושה טיולים פרטיים באי הרחק מההמון .

את הטיול הראשון הזמנו דרך בית המלון, רכב פרטי עם נהג צמוד שלקח אותנו לסיבוב באתרים הנמצאים על הכביש הסובב את האי, ביקור במקדשים, בכפר הדייגים וביקור בחופיו הבתוליים והשקטים של חוף למאי הנחשב לחוף היפה ביותר בקו סמוי, בגלל צבע החול הלבן וריבוי סלעי הענק המעטרים אותו וגם בגלל המים הצלולים והנקיים יחסית לשאר החופים באי כולל ביקור בסלעי סבא סבתא (עיקר האטרקציה היא בדמיון שבין הסלעים לבין אברי המין).
(בדיעבד היום הייתי לוקחת מלון בלמאי ובאה פעם אחת לבקר בצ'אוונג ולא להפך.)


 

 

  

 

  

 


ביום המחרת הזמנו טיול ג'יפים, נכנסנו לתוך הג'ונגלים, התלווה אלינו מדריך דובר אנגלית רהוטה, ביקרנו במספר מפלים והשוס של הטיול היה ביקור ב"מפעל'' לעיבוד קוקוס, ראינו את התהליך שעוברים חלקי העץ, החל מהפרי ועד הגזע עצמו מרגע שנכנס למפעל ועד שהתוצר יוצא ממנו, אם בצורת אוכל ואם בצורת כלים ופסלים. הילדים היו שותפים לעשייה. יום מופלא!

את הטיול הזמנו כאן

 

 

 


טיול שלישי ל 42 האיים, כולל שייט קיאקים, שנורקלים בשמורת האלמוגים וטיול רגלי קצר לנקודת התצפית על לגונת האמרלד – לגונת מים מלוחים צלולים בצבע ברקת עשינו עם חברת ''למטייל'', הנופים יפים אבל הטיול מאוד מאוד מאכזב, הרגיש כמו קייטנה של תנועת נוער (וזה בלי להזכיר את העובדה שכולנו בילינו כל הלילה בשירותים, כנראה בגלל אוכל לא טרי שהוגש שם).
בדיעבד, חד משמעית עדיף לעשות משהו קצת יותר יקר והרבה יותר אינטימי ואיכותי!!! אפשר להזמין אחד כזה כאן

 

 

 

 

  


אם אתם חובבי אדרנלין, יש גם טיולי טרקטרונים אותם אפשר להזמין כאן

וחוץ מכל אלה, נהיננו מעוד הרבה שעות של בטלה, מסאג'ים, שתיית שייקים במיטב הטעמים, טיולים על החוף ואינסוף צילומים והשבוע מסתיים כל כך מהר...


 

  


מחר טסים לבנגקוק ומשם טיול בקנצנאבורי ואמפווה


בואו נשמור על קשר!!! הרשמו ואשלח לכם את סיפורי הטיול הבאים!



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.